piątek, 17 kwietnia 2015

2 Odcinek

Lektor: Tydzień temu nasze gwiazdy, po raz pierwszy wybiegły na wybieg! Najlepiej w pierwszym odcinku spisała się Paulina Krupińska, która wygrała odcinek! Oprócz niej do półfinału awansowali: Karolina Szostak, Paweł Staliński, Stefano Terrazzino i Natalia Szroeder! Kto dziś okaże się najlepszy?! A kto pożegna się z programem ?! Rozpoczynamy drugi odcinek pierwszej edycji "My Style"!

 Tabb & Sound'n'Grace
"Dach"

Lektor: Przed państwem Agnieszka Popielewicz!

Agnieszka: Dobry wieczór! Witam wszystkich w drugim odcinku "My Style"! Przed chwilą powitał nas Tabb i grupa Sound'n'Grace z piosenką "Dach"! Już dziś, zobaczymy drugą dziesiątkę, która stanie do walki o 100 tysięcy złotych! Zwycięzca połowę swojej wygranej przeznaczy na cel charytatywny! O tym kto przejdzie dalej, a kto nie, zadecydują widzowie oraz jurorzy! A oto i oni:

Lektor:
Dziennikarka i prezenterka - Karolina Korwin-Piotrowska!
Znany projektant i tancerz - Robert Kupisz!
Miss Polonia 2011 i modelka - Marcelina Zawadzka!
Showman, krytyk i juror - Kuba Wojewódzki!

Agnieszka: A kto dziś wystąpi?

Podkład: "I Really Like You" / Carly Rae Jepsen
Uczestnik nr 1 to modelka oraz gwiazda serialu "Enjoy The View, Love, Natalia" Natalia Siwiec!
Uczestnik nr 2 to aktorka oraz gwiazda serialu "Barwy szczęścia"  Katarzyna Glinka!
Uczestnik nr 3 to blogerka modowa i aktorka z serialu "Ukryta Prawda" Izabela Skorupa-Kisio!
Uczestnik nr 4 to piosenkarz, idol nastolatek i blogger Dawid Kwiatkowski!
Uczestnik nr 5 to prezenter oraz prowadzący program "Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami" Krzysztof Ibisz!
Uczestnik nr 6 to aktorka oraz gwiazda serialu "Klan" Barbara Bursztynowicz!
Uczestnik nr 7 to piosenkarz oraz zawodnik sztuk walk Krystian Pudzianowski!
Uczestnik nr 8 to aktorka oraz gwiazda serialu "Barwy szczęścia" Honorata Witańska!
Uczestnik nr 9 to aktor oraz gwiazda serialu "M jak miłość" Kacper Kuszewski!
Uczestnik nr 10 to aktor oraz gwiazda serialu "Pierwsza miłość" Mateusz Banasiuk!

Agnieszka: To nasza druga dziesiątka! Dzisiaj piątka z nich przejdzie dalej i powalczy z dalszymi półfinalistami! Jednak zanim zobaczymy nasze gwiazdy, zobaczmy przygotowania!

=== Przygotowania ===

[Krzysztof: W co ja mam się ubrać? Nie mam pomysłu?!]
[Natalia: Moja fryzura obecnie jest robiona, a zaraz zajmę się za paznokcie]
[Barbara: Kacprze, wyglądasz świetnie!
Kacper: Wygram? Wygram! <śmiech>]
[Dawid: Pozdrowienia od kwiata <3]

Agnieszka: Kacper, kto wie? Może wygrasz :) Trzymam kciuki! Rozpoczynamy nasz, drugi wybieg!

Podkład: "Break The Rules" / Charli XCX 

Lektor: Jeżeli głosujesz na Natalię Siwiec, wyślij sms o treści 1!


Lektor: Jeżeli głosujesz na Katarzynę Glinkę, wyślij sms o treści 2!


Lektor: Jeżeli głosujesz na Izabelę Skorupe-Kisio, wyślij sms o treści 3!


Lektor: Jeżeli głosujesz na Dawida Kwiatkowskiego, wyślij sms o treści 4!


Lektor: Jeżeli głosujesz na Krzysztofa Ibisza, wyślij sms o treści 5!


Lektor: Jeżeli głosujesz na Barbarę Bursztynowicz, wyślij sms o treści 6!


Lektor: Jeżeli głosujesz na Krystiana Pudzianowskiego, wyślij sms o treści 7!




Lektor: Jeżeli głosujesz na Honoratę Witańską, wyślij sms o treści 8!


Lektor: Jeżeli głosujesz na Kacpra Kuszewskiego, wyślij sms o treści 9!


Lektor: Jeżeli głosujesz na Mateusza Banasiuka, wyślij sms o treści 10!


Agnieszka: Oto dzisiejsze stylizacje naszych gwiazd! Zachęcam wszystkich do głosowania na waszego faworyta! Piątka, która otrzyma najwięcej głosów od jurorów i widzów przejdzie dalej! Druga piątka, niestety pożegna się z naszym programem! Karolino, podobał Ci się dzisiejszy wybieg?
Karolina: Tak! Podobało mi się i mam faworytki i faworytów! Muszę przyznać, że jestem trochę zaskoczona. 
Agnieszka: Robert, masz faworytów?
Robert: Nawet jak mam to tego nie zdradzę <śmiech>. Nie psujmy emocji widzom <śmiech>.A tak na serio, to niektóre kreacje mi zaimponowały. Gratuluję!
Agnieszka: Marcelina, kto Cię najbardziej zaskoczył?
Marcelina: To jest trudny wybór!  Dzisiejszy poziom był bardzo wysoki i ciężko będzie mi rozdać punkty. 
Agnieszka: Kuba, już wiesz kto jest u ciebie na pierwszym miejscu?
Kuba: Wiem i nie wiem! Co chwilę zmieniam decyzje!
Marcelina: Może jesteś w ciąży?!
Kuba: Dziękuję Ci bardzo Marcelinko! Rankingi zaraz podamy, ale oprócz tego chce powiedzieć o dwóch osobach. Na początek Dawid! Dawid jak ty wyszedłeś na wybieg to usłyszałem wycie kojotów! Masz takie fanki, że śmiało możesz zagłuszać innych artystów! Krystian, ja Ci zazdroszczę tych mięśni! Oj zazdroszczę! Oczywiście zazdroszczę, że masz mniejsze mięśnie niż ja!
Agnieszka: Kuba <śmiech>! No dobrze, jurorów zapraszam do układania swoich rankingów, a widzów do głosowania! A ja zapytam się naszych uczestników, jakby oni głosowali, gdyby mieli taką możliwość. Może Krystian zacznie!
Krystian: Ja jeszcze odwołam się do wypowiedzi Kuby. Kuba, oczywiście z Tobą nie mam szans! A co do kreacji, to uważam że najlepsza jest moja, jednak moje punkty zdobyła by Natalia!
Agnieszka: Natalia Siwiec zdobyła serce Krystiana! Natalia, kto jest twoim faworytem?
Natalia: Oczywiście dziękuję! Jestem happy! Uważam, że Krystian za swoją męskość powinien przejść dalej, jednak moim zdaniem najlepszy był dziś Kacper!
Agnieszka: Kacper, prowadzi u Natalii! Kacper, kto Tobie spodobał się najbardziej?
Kacper: Ja dziękuję Natalii! Moja dziesiątka powędrowałaby do Kasi Glinki!
Agnieszka: Kasia!
Kasia: Dzięki! Jak coś to wygrałam u ciebie <śmiech>! Ja odbiję trochę piłeczkę i uważam, że u panów najlepszy okazał się Kacper, zaś u pań Natalia! Zazdroszczę Ci tej sukienki!
Agnieszka: Kacper i Natalia to są typy uczestników, a jakie są jurorów i widzów? Tego przekonamy się niebawem! Zobaczmy kto wystąpi już za tydzień!

  
W trzecim odcinku, zobaczymy: Mikołaj Roznersk, Marcin Tyszka, Iwona Szymańska-Pavlović, Karola Strasburger, Aleksandra Ciupa, Dorota Czaja-Bilska, Jolanta Kwaśniewska, Artur Dworowski, Aleksandra Popławska i Kinga Rusin.

Agnieszka: To kolejni nasi uczestnicy, którzy wystąpią w trzecim odcinku! A teraz czas na rankingi jurorów. Karolino, proszę Cię o twój ranking!

Karolina: 
1 punkt przyznaję dziś dla Izy! Ludzie spokojnie!
2 punkty dostaje Krzysztof Ibisz!
3 punkty idą dziś do Krystiana Pudzianowskiego! Troszeczkę poszedłeś na łatwiznę!
4 punkty przyznam Mateuszowi! Bardzo fajna kamizelka!
5 punktów otrzymuje Honorata Witańska! Ten dół mi nie pasuje! Wygląda, jakby to była jakaś firanka!
6 punktów dam dla Barbary Bursztynowicz! Każda Pani w starszym wieku, powinna tak się ubierać!
7 punktów Dawid Kwiatkowski! Czemu buczycie?! To jest aż siedem punktów! Czwarte miejsce! Nie rozumiem naszej widowni!
8 punktów trafia do Kacpra Kuszewskiego! Jak dla mnie mógłby zagrać Banderasa!
9 punktów Natalia Siwiec! Było bardzo blisko zwycięstwa, jednak Kasia bardziej mnie oczarowała!
10 punktów Katarzyna Glinka! Jak dla mnie świetna sukienka! Prosta, ale bardzo ładna!

Agnieszka: Katarzyna Glinka! Prowadzi u Karoliny Korwin-Piotrowskiej! Czas na Roberta Kupisza!

Robert:
1 point for Krystian! Fajna koszulka!
2 punkty przyznam dla Izy Kisio-Skorupy! Trochę odstrasza mnie ta kreacja!
3 punkty zyskuje Krzysztof Ibisz!
4 punkty Mateusz Banasiuk! Dobrze prezentujesz się na wybiegu, jednak strój daje ci cztery punkty!
5 punktów idzie do Kacpra Kuszewskiego!
6 punktów przyznam Basi! Mam nadzieję, że przejdziesz dalej ponieważ pokazujesz kobietom, że po sześćdziesiątce również można dobrze wyglądać!
7 punktów otrzyma Kasia Glinka! Jak dla mnie za szaro!
8 punktów Dawid Kwiatkowski! Panterka działa na plus!
9 punktów daję dla Honoraty! Ta kreacja ma coś w sobie!
10 punktów otrzymuje oczywiście Natalia Siwiec! Piękna kobieta, piękna sukienka i piękne punkty otrzymuje! Gratulację!

Agnieszka: Widzimy małe zmiany ;) Marcelino, poprosimy o twoje punkty!

Marcelina:
1 punkt Iza Kisio-Skorupa! Przepraszam Cię, ale kreacja nie trafiona! Jednak wiem, że możesz nas zaskoczyć!
2 punkty Krystian Pudzianowski! Uwielbiam ludzi umięśnionych, wysportowanych, ale więcej niż dwa nie mogę dać!
3 punkty otrzymuje Barbara Bursztynowicz! Prosto, ale ładnie i elegancko!
4 punkty należą do Kacpra Kuszewskiego! Jak dla mnie przydałoby się jeszcze kilka dodatków! Jednak jest dobrze!
5 punktów Krzysztof Ibisz!
6 punktów Dawid Kwiatkowski! Byłam gotowa na te krzyki <śmiech>!
7 punktów Mati! Dobry występ!
8 punktów przyznaję Honoracie! Jak dla mnie wyglądałaś bosko!
9 punktów otrzymuje Katarzyna Glinka!
10 punktów Natalia Siwiec! Świetna kreacja! Świetna!

Agnieszka: Po trzech notowaniach, na pierwszym miejscu jest Natalia Siwiec! Drugie miejsce zajmuje Katarzyna Glinka, a trzecie Honorata Witańska! Czy Kuba coś namieszasz w rankingu? Poprosimy o noty!

Kuba:
Ja zawsze mieszam! Ktoś musi robić emocje!
1 punkt otrzymuje Krzysztof Ibisz! U Marceli pięć, u mnie jedyneczka!
2 punkty Iza Kisio-Skorupa! Wiem, że u internetów mam przesrane!
3 punkty trafiają do Mateusza! Aby otrzymać więcej punktów, liczę na coś kreatywnego!
4 punkty przyznam dla Kacpra Kuszewskiego! Nie do końca czuję się zachwycony!
5 punktów leci do Krystiana! Tylko nie bij!
6 punktów buuu Dawid Kwiatkowski! Rozumiem, że producenci zapewnią mi ochronę po programie!
7 punktów Honorata!
8 punktów otrzymuje Barbara Bursztynowicz! Bardzo Panią Szanuję!
9 punktów Kasia Glinka! Ciężko jest wybrać, pomiędzy dwiema pięknymi kobietami!
10 punktów Natalia Siwiec! Śmiało możesz uznać to za swój sukces!
Dziękuję za uwagę! <śmiech>

Agnieszka: Dziękujemy naszym jurorom! Zobaczmy jak wygląda ranking!


Agnieszka: Zobaczmy jak wygląda ten ranking, kiedy przełożyły te punkty na punkty sportowe!


Agnieszka: Natalia Siwiec 39 punktów i 10 punktów u jurorów! Drugie miejsce zajmuje Katarzyna Glinka, a trzecie Honorata Witańska! Niestety, ale na ostatnim miejscu jest Izabela Kisio-Skorupa i to ona potrzebuje najwięcej głosów! Zachęcam wszystkich czytelników do oceniania stylizacji, rozdając punkty od 10 do 1 (np. 10 - Dawid, 9 - Kacper, 8 - Krzysztof). Głosy proszę wysyłać na priv na facebooku lub na pw w WSC.

 == Reklama ==

Agnieszka: Witamy po krótkiej przerwie! Głosowanie zostało zakończone! Wyniki zostały podliczone! Czas na werdykt!
 
Agnieszka: Zwycięzcą drugiego odcinka zostaje:
Natalia Siwiec
Agnieszka: Na samym końcu znalazł się:
Krystian Pudzianowski
Agnieszka: Drugie miejsce zajmuje:
Katarzyna Glinka
Agnieszka: W kolejnym odcinku, niespotkany się z:
Krzysztofem Ibiszem
Agnieszka: Trzeci do kolejnego odcinka, przechodzi:
Mateusz Banasiuk
Agnieszka: Dziś także pożegnamy:
Barbarę Bursztynowicz
Agnieszka: Awans do kolejnego odcinka dostaje: 
Honorata Witańska
Agnieszka: Siódme miejsce i do kolejnego odcinka nie przechodzi:
Izabela Kisio-Skorupa
Agnieszka: Pozostały dwie osoby! Dawid i Kacper! Za chwilę, jedna z tych osób przejdzie dalej! Czas na dalszą część werdyktu! Do kolejnego odcinka przechodzi:
Dawid Kwiatkowski

Agnieszka: Do półfinałowej stawki dołącza Natalia, Mateusz, Honorata, Kasia i Dawid! Zapraszamy tu wszystkich! Natalio, wygrałaś dzisiejszy odcinek! Jak się czujesz?
Natalia: Szok! Nie spodziewałam się tego! Dziękuję za wszystkie głosy oddane na mnie! Kochani jesteście!
Agnieszka: Moi drodzy, to już wszystko na dziś! Już za tydzień kolejna dziesiątka, która powalczy dalej! Do zobaczenia za tydzień! Papa!

Wyniki Głosowania:
 W głosowaniu wzięło udział 8 osób!

6 komentarzy:

  1. Odcinek naprawdę bardzo dobry, powiedziałbym, że lepszy od poprzedniego. Na moją ocenę składają się przede wszystkim skład uczestników oraz gość specjalny. Nie rozumiem, dlaczego Izabela została tak skrytykowana, na pewno ją to zabolało. Za chwilkę oddam głosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreacje mocno średnie, nie oszukujmy się. Dwie mi się podobały, zaraz wyślę głosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza była najlepsze wy hejterzy !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawid tak mało. ????!!! nie komętuje wogule bo nie ma co komętować . ! ósuwam ten blok !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, widzę, że fani Daiwda i Izy niezadowoleni :) A odcinek oczywiście świetny, przyjemnie się czyta ten program. Zgadzam się z Kubą, że kreacje takie sobie, ale mam swoich faworytów w tym odcinku. Za chwilę wyślę głosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. TEN PROGRAM TO OSZUSTWO! WYGRA NIJAKA SIWCOWA, KTÓRA BYLE ZAKRĘCI CYCKIEM I WSZYSCY NA NIĄ GŁOSUJĄ! SPOŁECZEŃSTWO NIE WIE, CO DOBRE. IZABELO, I TAK JESTEŚ NAJLEPSZA <3

    OdpowiedzUsuń